Xbox
Xbox є покоління відеоігор шостий консолі виробництва Microsoft. Він був випущений 15 листопада 2001 в Північній Америці, 22 лютого 2002 в Японії, і 14 березня 2002 в Австралії і Європі і є попередником Xbox 360. Це було перше вторгнення в Microsoft на ринку ігрових консолей, і конкурує з Sony PlayStation и '2, Sega 'и Dreamcast і Nintendo GameCube. Комплексний сервіс Xbox Live дозволяє гравцям змагатися в Інтернеті. [3]
Xbox було припинено в кінці 2006 року, хоча остаточне ігри Xbox, Madden NFL 09 був випущений в серпні 2008 року. Підтримка поза гарантії консолей Xbox було припинено 2 березня 2009, будь-який в гарантійний ремонт в даний час необхідно не будуть проведені, і несправних консолей буде замінена Xbox 360, а. Xbox Live підтримки було припинено 15 квітня 2010. [4]
Історія
Консоль 'з Microsoft перший продукт, який зважився на ігрової консолі ринку, після того, як у співпраці з Sega в портуванні Windows CE для Dreamcast консолі. Xbox першому виданні спочатку був розроблений невеликий командою Microsoft, яка включала розробників ігор Симус Блеклі. Microsoft неодноразово відкладався консоль, яка вперше згадується в кінці 1999 року під час інтерв'ю з тодішнім генеральним директором Microsoft Білл Гейтс. Гейтс заявив, що ігри / мультимедійний пристрій, має важливе значення для мультимедійної конвергенції в нові часи, підтверджується Microsoft з прес-релізу. [6] Коли Білл Гейтс представив Xbox на Game Developers Conference 2000 року, глядачі були засліплені консолі технології. Під час "оголошення Гейтс, у Dreamcast Sega скорочувалася і в Sony PlayStation 2 була просто йдете вулиць у Японії. [8]
Зосередившись на зробивши великий сплеск в Японії, Microsoft відклала запуск європейського, хоча і Європи як потім виявилося, більш місткий ринок. [9] Двоє з первинних членів команди Xbox, Симус Блеклі і Кевін Бахус, пішов з компанії на ранніх стадіях. Інших держав-засновників, Отто Беркеша і Тед Hase, до цих пір з Microsoft, але вже не працює над проектом Xbox.
Деякі з планів Microsoft виявилася ефективною. У ході підготовки до запуску, Microsoft придбала Bungie і використовується [10] , як його запуску титул. У той час, гоголя 007 для Nintendo 64, був одним з небагатьох FPS гри вдарив з'явитися на консолі, деякі з яких є інші Perfect Dark і почесною медаллю. Придбання Bungie довів собі, дозволяючи користувачеві Microsoft хороше застосування для диска його продажу. [11] У 2002 році Microsoft обігнала Nintendo захопити друге місце в слот консолі, що продаються в Північній Америці.
Популярні запуску гри з для консолі включити живим або мертвим 3, [12] , [13] , Fuzion Frenzy і Project Gotham Racing.
Ім'я для Xbox спочатку поле DirectX як він прийшов з групи розробників Microsoft DirectX, але пізніше він був перейменований після Xbox допомогою тестування. Маркетингова група мабуть "створив весь цей, довгий список кращих імен для машини", колишній віце-президент Microsoft Game Publishing Ед Фрис заявив в інтерв'ю Gamasutra. [14]
Xbox 360
[15]
Nvidia припинила виробництво Xbox до ГПУ у серпні 2005 року, яке поклало кінець виробництва Xbox і якнайшвидшого звільнення Xbox 360 від 22 листопада 2005. Xbox 360 має переважну зберігання, аудіо-та відео-можливостями в порівнянні з оригінальною Xbox.
Коли оснащена знімним жорстким диском доповнення, Xbox 360 підтримує обмежене число гра бібліотеки Xbox за допомогою емуляції. Емуляція додає підтримку для згладжування, а також масштабувати зображення до сих пір стандартним визначенням. Ці емулятори, періодично оновлюється, щоб додати сумісність для старих ігор і доступні безкоштовно через Xbox Live або завантажити файл для запису на DVD-R на веб-сайті Xbox. Ці оновлення можна отримати також щомісячні в рамках демо-диск, який поставляється з кожному номері Official Xbox Magazine. Як архітектур розрізняються між Xbox і Xbox 360, програмна емуляція є єдиним способом забезпечити сумісність не включаючи процесори від оригінального Xbox.
Обладнання та аксесуари
[16]
Апаратні засоби
Xbox був першим володіти жорсткому диску, використовується в основному для зберігання збережень в іграх і зміст завантажити з Xbox Live. Це усуває необхідність в окремій картці пам'яті с (хоча деякі з старших консолей, таких як TurboGrafx-CD, Sega CD і Sega Saturn виступали вбудований акумулятор резервного копіювання пам'яті до 2001). Користувачів Xbox може копіювати музику з аудіо компакт-дисків стандартного на жорсткому диску, і ці пісні були використані для користувальницьких саундтреків в деяких іграх. [18]
Xbox був першим продуктом гри на функцію Dolby Interactive Content-Encoding технології, яка дозволяє в режимі реального часу Dolby Digital кодування в ігрових приставках. Попередні ігрових консолей було використовувати тільки Dolby Digital 5.1 в неінтерактивному "вирізати сцени" відтворення. [20]
Xbox заснований на стандартних апаратних засобів ПК і набагато більше і важче, ніж його сучасники. Це в значній мірі через громіздкі завантаженням DVD-ROM привід лоток і стандартного розміру 3,5 дюймовий жорсткий диск. Xbox також вперше безпеки, такі, як відрив кабелів для контролерів для запобігання консолі від якого витягли з поверхні вона спирається на.
Деякі внутрішні зміни апаратної були зроблені в триваючого битви, щоб перешкоджати моддінг (хакери постійно оновлюється Модчіп конструкцій у спробі завдати поразки їх), щоб скоротити витрати виробництва, і зробити DVD-ROM привід більш надійною (в деяких ранішніх одиниць диски дав диск Читання помилки, пов'язані з ненадійними Thomson DVD-дисків використовується). Пізніше покоління підрозділів, які використовували Thomson ТГМ-600 DVD-ROM приводами і Philips VAD6011 DVD-ROM дисків, як і раніше уразливі для відмови, які надали консолей або не можуть читати нові диски і змусило їх припинити консоль з кодом помилки зазвичай із зазначенням PIO / DMA виявлення відмов, відповідно. Ці одиниці не підпадають під розширену гарантію.
У 2002 році Microsoft і Nvidia вступила арбітраж через суперечку про ціни на чіпи Nvidia для Xbox. [22] в Nvidia з подачі SEC відзначили, що Microsoft прагне 13 млн. дол США знижка на постачання фінансовому році NVIDIA за 2002 рік. Microsoft передбачуваних порушень угоди дві компанії уклали, шукав скорочення чіпсета цінах, а також прагнули до того, що Nvidia виконувати замовлення Microsoft чіпсет без обмежень на кількість. Це питання було вирішене в приватному порядку по 6 лютого 2003. [24]
Запуск гри епохи одиниць Xbox були зроблені в Угорщині, а також контролери зроблені в основному в Індонезії.
Аксесуари
Контролер Xbox включає в себе два джойстика с, чутливі до тиску спрямованого килимок, два аналогових тригерів, кнопки "Назад" кнопку "Пуск", 2 слота аксесуар і шість 8-розрядних аналогових кнопок (A / зелений, B / червоний, X / Blue , Y / Жовтий і Чорний і білий кнопок.) [26] Стандартний контролер Xbox (відомий також багатьох прізвиськ, таких, як "Герцог", "жирні" і "Будильник") спочатку був контролер Xbox для всіх територіях, за винятком Японії. Контролер був підданий критиці за те, що громіздкий у порівнянні з іншими контролерами відеоігор (вона була удостоєна "промах року" Game Informer в 2001 році [27] і Книгу рекордів Гіннеса за найбільший контролер рекордів геймерів Edition Гіннеса 2008, як так як посів друге найгірше ігровий контролер відео коли-небудь на IGN редактор Крейг Харріса. [29] ). Контролер S, менше, легше контролер Xbox, спочатку стандартний контролер Xbox тільки в Японії (під кодовою назвою "Акебоно"), [30] призначена для користувачів з невеликими руками. [31] [32] Контролер S був випущений в інших територіях, на численні прохання, і в остаточному підсумку замінити стандартний контролер в комплекті Xbox, з великою оригінальний контролер доступний як аксесуар. 8 MB знімні карти пам'яті твердому стані може бути підключений до контролерів, на яких гра зберігає може бути скопійовано з жорсткого диска, коли в пам'яті панелі менеджер Xbox або збережені під час гри. Більшість Xbox ігри можуть бути скопійовані в пам'ять пристрою і на іншу консоль, але деякі Xbox економить мають цифровий підпис, кожна консоль має унікальний ключ підписання, і деякі ігри (наприклад, Ninja Gaiden і живим або мертвим Xtreme Beach Volleyball ") не буде завантажувати збережені ігри підписані різні Xbox, обмежуючи корисність карти пам'яті. Деякі ігрові економить може бути позначена як uncopyable або просто м'який більше 8 МБ ( [33] ). Підписання механізм зворотної інженерії спільнотою Xbox злому, які розробили кошти для збереження ігор змінити роботу в іншу консоль, хоча ключа підпису одержувача Xbox ("HDkey") і зріс діяльності титул ключ гри ("authkey"), повинні бути відомі. Крім того, можна зберігати рахунку Xbox Live на запам'ятовуючий пристрій, для спрощення її використання на більш ніж 1 Xbox. Xbox включає в себе стандартний кабель А.В. яка забезпечує композитний відео-і монофонічні або стерео звуку на телевізор оснащений входами RCA. Європейський Xbox також включало в себе роз'єм RCA для блокування перетворювача SCART, а також стандартний кабель AV.
Операційна система
Xbox запускає користувальницький операційна система, яка коли-то вважається, що модифікована версія Windows 2000 ядра. [35] Вона надає API схожий на API, міститься в Microsoft Windows, такі як DirectX 8.1.
Сенді Дункан, колишній віце-президент Xbox в Європі, однак вказується, що "[Xbox] Ядро була заснована на Windows NT ... але це було близько 150K коду ....". [38] Системне програмне забезпечення може бути заснована на Windows NT архітектури, що харчування Windows 2000, це не модифікованою версією одного з них.
Користувальницький інтерфейс для Xbox називається Xbox Dashboard. Він має мультимедійний програвач, який може використовуватися для відтворення музичних компакт-дисків, копіювати компакт-дисків Xbox вбудований жорсткий диск і грати музику, яка була розірвав на жорсткий диск, нехай користувачам керувати грою економить, музика і завантажити контент з Xbox LIVE; і дозволяє користувачам Xbox LIVE увійти в систему і керувати своїми обліковими записами. приладової панелі доступна тільки, коли користувач не дивіться фільм або граєте в гру. Він використовує багато відтінків зеленого і чорного для користувача інтерфейсу, який буде у відповідності з фізичної колірну схему Xbox. Коли Xbox була випущена в 2001 LIVE сервіс не був доступний ще, так LIVE функції приладової панелі була непридатна для використання.
Xbox LIVE був випущений в 2002 році, але для того, щоб доступ до нього користувачі повинні були купувати Xbox LIVE стартовий комплект, що містить гарнітура, передплати, а також додаткові. Хоча Xbox і раніше, підтримується Microsoft, Xbox Dashboard була оновлена через Xbox LIVE кілька разів, щоб зменшити обману і додавати нові функції.
Xbox Live
[39]
На 15 листопада 2002, Microsoft запустила Xbox Live онлайн-ігор сервіс, що дозволяє абонентам грати в онлайнові ігри Xbox з іншими абонентами по всьому світу і завантажити новий контент прямо на жорсткий диск в системі. Онлайн сервіс працює тільки з широкосмуговим підключенням до Інтернету. Близько 250 тисяч абонентів підписані протягом двох місяців в Live запуску Xbox. [41] У липні 2004 року Microsoft оголосила про те, що Xbox Live досягла 1 млн абонентів, у липні 2005 року членів досягло 2 млн, а до липня 2007 року було зареєстровано більше 3 млн абонентів. До травня 2009 року це число різко зросла до 20 мільйонів існуючих абонентів. [42] На 5 лютого 2010, Марк Віттен вивішений на gamerscoreblog, що Xbox Live підтримку оригінальних ігор Xbox буде припинено за станом на 15 квітня 2010. [43] Послуги було припинено відповідно до графіка, але група у складі 20 гравців продовжує грати майже на місяць пізніше, просто залишаючи їх консоль підключена до Halo 2. На 10 травня 2010, Apache N4SIR було підтверджено, що кінцевому користувачеві грали на оригінальній Xbox в, Xbox Live. [45]
Ігри
[46]
[47]
Xbox початок в Північній Америці 15 листопада 2001. Найбільш успішний запуск гри [48] який отримав високу оцінку критиків. [49] Його продовження, Halo 2 є самої продаваної ігри Xbox по всьому світу. [51] Хоча не було ще кілька популярних другою стороною запуску титулів, у тому числі лихоманки НФЛ 2002 [53] Project Gotham Racing, [55] і живим або мертвим 3, [57] громадськості на ранньому етапі репутацію Xbox був пошкоджений в результаті відмови від [58] та інші ігри розроблений і реалізується шляхом Microsoft. [60]
Хоча консоль отримала сильний третій учасник підтримку з самого початку, і багато інших стародавніх ігри Xbox не повною мірою використовувати своє потужне апаратне забезпечення, з кілька додаткових функцій або графічні поліпшення, на відміну від PS2 версії, тим самим заперечуючи одним з головних питань Xbox у продажі. Sony протиставити Xbox протягом короткого часу тимчасово забезпечення PlayStation 2 ексклюзивів для довгоочікуваної ігри, такі як крадіжки серії Гран-Авто [61] .
У 2002 і 2003 роках, допомогли кілька версій Xbox набирати обертів, і відрізнити його від PS2. Live онлайн Xbox Сервіс був запущений в кінці 2002 року поряд з експериментальної назви MotoGP, Mechassault і в Ghost Recon Тома Кленсі. Кілька бестселерів і критично оцінив ігор для Xbox були опубліковані, наприклад, 's Splinter Cell Тома Кленсі, Ninja Gaiden і LucasArts' [62] . -Two Interactive охопимо ексклюзивність угоди з Sony були внесені поправки, що дозволяють Grand Theft Auto III і його продовжень буде опублікований для Xbox. Багато інших видавці отримали в тенденцію звільнення версія Xbox поряд з PS2 версії, замість того, відтягуючи її протягом декількох місяців.
У 2004 Halo 2 став найкасовішим у звільненні розваг історії, становить понад $ 125 млн у свій перший день [64] і стає першим хватка Xbox Live. У цьому році Microsoft уклала угоду покласти Electronic Arts 'S популярних ігор на Xbox Live.
Остання гра випущена на Xbox було Madden NFL 09, на 12 серпня 2008.
Технічні характеристики
Процесор: 32-біт 733 Мгц, Pentium III-основі призначених для користувача Intel Coppermine основі процесора Micro-PGA2 (хоча і припаяти до материнської плати використання BGA). 180 нм техпроцесу. [65]
SSE плаваючою точкою SIMD. Чотири одиничної точності із плаваючою точкою за такт.
MMX ціле число SIMD
133 МГц 64-бітний GTL + шина для GPU
32 КБ кеша L1. 128 KB на вмирають L2 "Додатково Кеш Transfer"
Загальні підсистеми пам'яті
64 MB DDR SDRAM на частоті 200 МГц, в двоканальному 128-розрядність дає 6400 МБ / с
Надано Hynix або Samsung залежно від дати виробництва і місце
GPU і системи чипсета: 233 МГц "NV2A" ASIC. Розроблена спільними зусиллями компаній Microsoft і Nvidia.
Геометрія двигуна: 115 мільйонів вершин у секунду, 125 000 000 часток з / секунду (пікова)
4 піксельної конвеєра з з текстурою 2 одиниць, кожна
932 мегапіксельна з / другий (233 МГц х 4 трубопроводи), 1864 megatexels / сек (932 × 2 депутати текстурних блоків) (пік)
Пік продуктивності трикутника (32pixel розділити з filrate): 29125000 1932 пікселів трикутників / з сиром або W. 2 текстури і закурив.
485416 трикутників у кадрі на 60 кадр / с
970833 трикутників у кадрі на 30 кадр / с
8 текстур за один прохід, стиснення текстур, повний сцени згладжування (NV Quincunx, надлишкової, мультісемплінга)
Білінійна, Трилінійні і анізотропної фільтрації текстур
За аналогією з GeForce 3 та GeForce 4 PC графічних процесорів
Носій
2 × -5 × (2,6 MB/s-6.6 МБ / с) CAV DVD-ROM
8 або 10 ГБ, 3,5 В, 5400 об / хв жорсткий диск. Форматування до 8 ГБ. FATX файлової системи.
Додатковий 8 MB пам'яті для передачі файлів зберегти гру.
Аудіо процесор: NVIDIA "MCPX" (ака SoundStorm "NVAPU")
64 каналів 3D звуку (до 256 стерео голосів)
ЦГПЧ Sensaura 3D підвищення
MIDI Підтримка DLS2
Моно, стерео, Dolby Surround, Dolby Digital Live 5.1 і DTS Surround (DVD фільми тільки) опції аудіо вихід
Комплексна 10 / 100Base-TX провідної мережі Ethernet
DVD програвання фільму (доповнення обов'язково)
A / V виходи: композитний відео, S-Video, компонентний відеовихід, SCART, цифровий оптичний TOSLINK і аналогових стерео RCA аудіо
Резолюції: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i
Контролер портів: 4 USB 1.1 власні порти
Вага: 3,86 кг (8,5 фунтів)
Розміри: 320 × 100 × 260 мм (12,5 × 10,5 × 4 в) [66]
Маркетинг
Реалізація
Область Проданих
(За станом на 10 травня 2006) Перший доступний
Північна Америка 16 мільйонів 15 листопада 2001
Європа 6 мільйонів 14 березня 2002
Азія 2 мільйони 22 лютого 2002
Світовий 24 млн
На 15 листопада 2001, Xbox початок в Північній Америці і швидко розійшлася. Його конкурент, Nintendo GameCube запущений у вересні.
Xbox було продано 24 млн одиниць по всьому світу за станом на 10 травня 2006, у відповідності з Microsoft. [67] Ця сума ділиться з 16 млн. одиниць, проданих у Північній Америці, 6 мільйонів одиниць в Європі, і 2 млн штук в Азії.
Великобританія реклами суперечки
У 2002 році Незалежна телевізійна комісія (ЦМТ) заборонили телевізійну рекламу для Xbox в Сполученому Королівстві після скарг, що було б дуже неприємно, сильних, страшних і опади. На ньому був зображений матері народити маленького хлопчика, який був звільнений, як снаряд через вікно лікарні і хто у віці швидко, як він літав по повітрю кричати. Коли він злетів по великій площі, він швидко пройшов через етапи свого життя хоч раз проходив повз. Після витримки в старого, він здійснив аварійну посадку в собі могилу. Пил і дим з могили. Оголошення складу з гаслом Життя коротке.Слухати більше. [69]
Моддінг
Популярність Xbox, а також (у США) свою порівняно коротку 90-денна гарантія, натхненні зусилля, щоб обійти вбудовані апаратні і механізмів безпеки, програмного забезпечення, практика неофіційно відомий як моддінгу. Через кілька місяців після його релізу Xbox BIOS був кинутий і зламав студент Массачусетського технологічного інституту Ендрю Хуан, щоб він не показувати цифрові чеки підпису та засобів масової інформації прапори, що дозволяють непідписаний код, Xbox гри резервних копій і так далі, для запуску. Це стало можливим через недоліки в Xbox безпеки. [71] [72] Моддінг Xbox будь-яким чином буде втрати гарантії, тому що вона може зажадати розбирання консолі. Маючи Xbox зміна може також заборонити його від доступу до Xbox Live, якщо виявлені Microsoft, оскільки воно суперечить Xbox Live Умови використання, [74] Але більшість Modchips може бути відключена, що дозволить Xbox завантажитися в "Сток" конфігурації. Softmods може бути відключена "coldbooting" ігри (з грою в DVD привід перед запуском консолі, так що SoftMod не завантажується) або з використанням мульти-конфігурації.
Є чотири основні способи моддінгу Xbox:
Модчіп: установка Модчіп всередині Xbox в обхід оригінальному BIOS, з зламали BIOS, щоб обійти механізми безпеки. [76]
TSOP блимає: прошивки BIOS борту чіп з зламали BIOS, щоб обійти механізми безпеки. Xbox BIOS міститься на товар EEPROM ('TSOP'), яка може бути доступна для запису Xbox шляхом зближення точок на материнській платі. [78] Блимає, як правило, здійснюється за допомогою спеціально сформованого gamesave (див. розділ "ігри зберегти використовувати, нижче) на флеш борту TSOP, але TSOP також може бути де-пайки і переписати в стандартній програміст EEPROM. Цей метод працює тільки з 1,0 до 1,5 Xboxes, а більш пізні версії замінити товар TSOP з ROM LPC, що містяться у власних чіпів. [80]
Softmod и: встановлювати додаткові файли, програмне забезпечення для Xbox жорсткого диска, які використовують помилки програмування на панелі, щоб отримати контроль над системою, а також переписати в пам'яті копію BIOS. [82] М'які зміни, як відомо, бути безпечними для Xbox Live, якщо користувач дає multibooting з приладової панелі Microsoft і оригінальний диск гри використовується. [83] (Див. також: Xbox softmods)
Ігри зберегти використовувати: за допомогою вибору офіційній грі релізів завантажити гру економить, які використовують переповнення буферу в обробці зберегти гру. [85] Коли ці спеціальні ігри зберігає завантажені, вони отримають доступ до інтерфейсу за допомогою скриптів для установки необхідних SoftMod файлів. Розбирання Xbox не потрібно при установці самої гри зберегти подвиги.
Гаряча заміна: за допомогою комп'ютера, щоб змінити дані на жорсткому диску. Це вимагає наявності Xbox розблокувати жорсткий диск, коли він включений, то заміна харчування жорсткого диска в ввімкненого комп'ютера. При використанні Linux-заснований Live CD, даних на жорсткому диску можуть бути прочитані, змінені, і вилучені. У більшості випадків, автоматичний скрипт буде автоматично встановлювати SoftMod файли безпосередньо на жорсткий диск Xbox. Цей метод широко використовується в порт змінює багато онлайн ігри. Розбирання консолі, необхідні для виконання "гарячої" заміни.
Особливості
Хоча технологічно багато аспектів Xbox застаріли ще багато послідовників, які постійно спиратися на можливості оригіналу. Незалежно від методу Xbox особливості і результати відносно однаково. Ось список можливостей.
Панелі - зламали панель може також вдаватися до оригінальних "MS" приладової панелі. Зламали панель може створювати резервні копії інформації, установки і видалення програм.
Альтернативні системи операційної
Крім ігор, Xbox мод можна використовувати як медіа-центр з XBMC. [87]
Є також розподілу Linux, розроблений спеціально для Xbox, в тому числі тих, які засновані на Gentoo , Debian (див. також Xebian), Damn Small Linux , і Дайн: металевим .
Список альтернативних операційних систем:
Xbox Linux є проектом, який портований Linux на Xbox.
FreeBSD також працює на Xbox.
Windows CE [89]
Однією з переваг більш регулярним, unmodded Xbox, є можливість використовувати тренер.